.......

Blev ju inte den videon jag tänkt mig förut så nu lägger jag in en bild istället, lr ett par rättare sagt.. Lägger även in en bild på en till som man gärna skulle se ut som :P.. Beyonces urringning är dock lite väl tycker jag men annars är klänningen grymt fin :)..



Fick mail från coop vid ca halv elva på förmiddagen, så då frågade han om jag kunde komma imorgon..
Så imorgon klockan 15.00 ska jag på jobbintervju :D.. Hoppas det går bra, vill verkligen hitta ett jobb snart!!! Hemma led jag inte så mycket av att jag inte hade jobb runt jul där, men då var jag heller inte så shoppingsugen, och så var jag inte så sugen på o skaffa ny häst just då.. Men NU! Nu håller jag på o bli galen, är sååå shoppingsugen! Och vill såååå gärna köpa en ny häst nu... Är såå sugen på o börja träna och så småningom tävla! :D

Ville lägga in Beyonce- Halo eller Beyonce- Single ladies men ingen av dom fungerade så fick bli denna istället :)..



Ikväll blir de sängen tidigt, trött och så har jag inget att göra så då kan jag lika gärna gå o lägga mig..

Ha de fint..

-Frida

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo men självklart ska jag fortsätta lägga ut resultaten!=) Jo de ebra med mig! Dig med? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback