Finast

Vet inte vad det är med den här låten men tycker den är såå fiin! Har sedan jag hörde den för första gången, för läänge sedan tyckt att det är jätte bra! Texten är såå fin!



Idag har det varit en lugn dag, har haft stallet hela dagen.. Var ute och red med Hege förut, trevligt! :) Blev bara skritt och en massa prat om bla killar och bilar! ;D Mycket trevligt! Kom fram till att vi har ganska mycket gemensamma intressen :P..

Käkade lite nudlar till kvällsmat idag sen har jag ätit upp godiset som var kvar sen igår :P..
Imorgon skulle Espen och Jorunn ta morgonfodringen åt mig så får jag lite sovmorgon :D.. ska ju visserligen släppa ut hästarn sen men nu får jag ju iaf lite sovmorgon :D..

Tänkte ju igår att jag skulle åkt och solat idag men blev så sent i stallet och så orkade jag inte utan tar det nog efter jobbet imorgon istället :).. smidigt eftersom solariet ligger nästan brevid jobbet :)..
Imorgon jobbar jag 16-20, skönt att inte börja så tidigt så slipper jag stressa i stallet..

Nej nu ska jag gå ut och kvällsfodra sen läsa en liten stund sen blir det sängen :)..
Ha de fint..


-Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-23 @ 22:18:22
Postat av: Ribecca

tackar :)

ska försöka hitta tvåan då, men det verkar inte vara lätt att hitta dom i pocket :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback