Grym

Blir såå irriterad på min dator!! :@ Har laddat ner ett par filmer men sen när jag ska titta på dom och öppnar windows media player så hakar sig hela datorn! :(

Förövrigt så ska jag på jobbintervju på måndag lr tisdag :D.. Fick mail från Coop Mega där han frågade om jag kunde komma på intervju på måndag eller tisdag, så jag skrev att jag kunde båda dagarna så får se vilket det blir :)..
Sen gick ansökningstiden ut den 10:e på dressman sen skulle han sätta sig ner o kolla på det och höra av sig till dom som var intressanta så vi får se :).. Julle ringde igår också och sa att dom sökte personal till en kiosk i Klöfta, var en gammal elev till henne som hade tipsat henne om det så ska väl åka dit på måndag och kolla :)..

Igår blev de tacos hos Linda och Ole igen och norska "Talang" på tv :).. Sen kom det en ny åring igår kväll vid strax innan tolv så blev sent igår kväll och sen upp och fodra imorse så är lite seg idag..

Har precis tittat färdigt på "Made of honor" med Patrick Dempsey :).. Började titta på den igår så blev att se färdigt den idag.. Ganska gullig film, han är ganska snygg :P..
Har stallet hela dagen idag utom lunch fodrigen, men är ju ändå här så kommer ju säkert hjälpa till med den också :P..

Kanske skulle gå in o sätta igång en maskin med tvätt nu .. Får se.. Snart lunch time också! Linda och Ole borde dyka upp när som helst så ska väl gå ut o prata me dom då :)..



Ha de fint, hörs förmodligen ikväll...

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback