Kurerar!


Sitter här och försöker kurera mig, vill inte bli förkyld igen!! :( Men så tittar jag ut genom fönstret och ser att det snöar, då blev förkylningen genast sämre :P.. Nä vars men tycker att det räcker med snö nu!! Är redan för mycket!! :( Aja, är väl bara o vänja sig vid det och hoppas att det inte kommer så mycket! Men det tar emot att gå ut och ställa sig och longera i snöandet kan jag säga :P..

Har inte hänt mycket idag kan jag säga, suttit vid datorn hela dagen samtidigt som jag tittat på en film.. Tänkte jag skulle skicka iväg ett sms till Linda och se om dom kommer hit ngt idag och om Ole ev kanske kan hjälpa mig med tv:n i sådan fall :).. Om det nu går o fixa..


-Frida


He´s so gorgeous!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback