Lite allt möjligt!

Till och börja med vill jag tipsa min kära syster om att gå in på discshop.se ;D.. Längst upp, välj länken där det står typ prylar och ngt mer, sök sedan på Twilight ;D...

Sen har vi ett till datum att räkna ned till! ;D

30 Juni 2010: "Eclipse" på bio (preliminärt), 483 dagar kvar.

Sen börjar jag bli jäävligt irriterad på min dator!!! :( Den hakar sig hela tiden, skärmen blir blå och det står nån text om att systemet inte fungerar :(.. Jääkligt irriterande, kanske dags för en ny dator snart?! Vet inte vad tillverkarna räknar med, ska en bärbar dator hålla lika länge som en stationär??

Ska ut o rida Lucky och longera Cassini om en stund, sen kommer det en ny häst i em så blir o fixa lite med det..

Imorgon ska jag med Linda och Ole o röntga Ludde på veterinärhögskolan.. Sen kommer Henrietta och ska frysmärka Hodde men de skulle Jorunn fixa med :).. Hon fodrar även lunch åt mig så jag kan följa med Linda och Ole :)..


Sommaren ser även ut att bara bli BÄTTRE och BÄTTRE!!! :D Klara artister för Hultsfred som jag ser grymt mycket fram emot:
Lasse W (självklart ;D), The Killers, Franz Ferdinand, Takida, The Sounds, Anna Ternheim, Timbuktu, Hello Saferide, Markus Krunegård, Maia Hirasawa, Frida Hyvönen OCH en massa andra super sköna artister!! :D Känner på mig att det kommer bli en grym festival och en grym SOMMAR!!! :D



Vill ha sommar nuu!!


Hoppas verkligen att det blir Falsterbo med, blev ju tyävrr inget förra året :(..

Nej nu ska jag byta om och sedan gå ut till stallet..

Ha de fint..

-Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Har redan varit inne där o kollat;P haha Jag ba mamma de där önskar jag mig o de där och de där och de där och de där;P haha

Postat av: Malin

Tack! Riktigt nöjd över resultatet som blev =) Hehe.. inte tänkt att den ska stå där.. fastnat där sen Raoul hade några arbetskamrater här hemma o festa.. hehe Kram

2009-03-04 @ 17:55:20
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback