Lördag

Har inte uppdaterat så mycket den senaste veckan, har varit såå mycke jobb så har inte orkat.. Jobb i stallet alla dagar mellan 07.30-12.00 sen har jag jobbat em/kväll alla dagar utom torsdag på coop.. Tror de var i tisdags som jag jobbade mellan 13-22 på coop, det var ganska så tufft om man säger så.. när man så är pass ny, och ska lära sig så mycket så blir det ganska jobbigt..
Nästa vecka jobbar jag måndag, fredag och lördag på coop..
Julianne har varit hemma nu i några dagar, kom hem i tisdags och åker igen imorgon men har jar inte hunnit träffa henne så mycket.. var inne hos dom och åt mat o titta på film i onsdag så då prata va en del, sen var jag inne där på torsdag kvällen och åt mat också men då var bara Jorunn och Karoline hemma..Träffad Julianne förut idag lite men annars har jag knappt träffat henne..

Igår blev det först jobb sen stack jag bara hem och bytte om sen åkte jag till Hege så vi käkade tacos och tittade på film :).. Tittade på "Blood Diamond".. Rätt så bra film!

Nu sitter jag lyxar till det med lite godis :P.. Har käkat lite pizza med, orkade inte fixa någon annan mat så köpte med mig en pizza från jobbet :P.. Tänkte jag skulle åkt och solat men orkade inte, så blir nog imorgon istället.. solade i onsdags med..


Idag fyller min älskade mamma år!! :D GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!


I måndags så fick jag paketet som mamma skickat till mig, det innehöll min reflexjacka, min skinnjacka, "Band of brothers"- boxern jag beställt och sista boken i Twilight serien :D.. Så nu läser jag den boken, den är verkligen grymt bra!! :D
Så syster! Du har MYCKET bra läsning framför dig kan jag lova!! ;D

Vill även tacka för kommentarerna, jag kanske inte alltid svarar på dom men jag läser dom och är väldigt tacksam för att ni kommenterar så fortsätt med det!! ;D Vill ha mer kommentarer!! :)




-Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Har läst typ halva andra boken, ååå den så bra!

Postat av: Ribecca

jo jag vet, han är helt gudomlig :)

2009-03-22 @ 21:50:08
URL: http://rialbest.blogg.se/
Postat av: Ribecca

du, jag tänkte en sak.

skulle du kunna nämna alla twilight-böcker i rad. för jag hittar ingenstans vilken som är tvåan och trean mm.

2009-03-22 @ 22:20:23
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback