Måndag

Tips!
Gå in på länken nedan om du vill se en kul film me Robert Pattinson och Kristen Stewart :)..

http://www.canalplus.fr/c-humour/pid1786-c-la-boite-a-questions.html?vid=218553

Ska alldeles strax ut o lunch fodra hästarna, sen ska jag åka till Ask.. Har fortfarande inte fått ngt svar på mailet från Coop så jag får väl åka dit och se vad dom säger..
Ska åka en sväng till Klöfta med, till Mix kiosken och se om dom söker något folk...



Om man bara såg ut som henne! Fast hennes nya stil, mycket hårdare (typ rock, punk) med kort mörkt hår är sååå mycket snyggare!! Love hennes frisyr!! Önskar jag inte hade så mycket självfall i mitt hår utan jag kunde klippa det så kort, skulle jag göra det nu skulle det se för jävligt ut!! :(
Sjunger bra gör hon också!

Aja, bara fortsätta drömma :P..

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback