Måndag

Skulle ta mig en lugn förmiddag idag tänkte jag, och det blev det verkligen (delvis iaf)..
Fodrade och släppte ut hästarna imorse, sen kom hovslagaren och skulle slå på tappsko på Anno så då frågade jag om han hade möjlighet och slå på Cassinis tappsko också så det gjorde han..
Sen gick jag in och satte mig vid datorn, medans jag väntade på att min sega dator skulle gå från en sida till en annan la jag huvudet mot ryggstödet och somnade :P.. Vaknade till efter ca en kvart, sömnigt ställde jag alarmet på telefonen så jag inte skulle missa lunchfodringen så vid  fem i tolv ringde alarmet och väckte mig igen :P..
Så jag har sedan varit ute och lunch fodrat hästarna och ska nu luncha själv..
Efter lunchen ska jag ut och mocka och motionera hästarna.. Longera Cassini och ta en skritt tur på Lucky, har en känsla av att han är lite stel i kroppen och har lite träningsverk efter helgens hoppträning så är nog skönt för honom att ta en liten skritt tur..

Vill ha vår och sommar nu!!!!





Ensamhet och saknad efter någon är ngt som oftast inte syns på utsidan, utan känns bara på insidan.. Värken i hjärtat och själen, saknaden, sorgen kan ingen se på utsidan..


-Frida

Kommentarer
Postat av: Ribecca

jag köpte den på carlings. kostar 800, men jag betalade 639 för den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback