Måndag

Nu får det vara nog!! Vill inte ha mer snö! Har snöat hela förmiddagen, hade snöat en del när jag gick ut till stallet imorse, så sammanlagt har det väl kommit 5-10 cm minst idag skulle jag tro :(..Men men, skönt att det inte så kallt iaf..

Ska snart ut och lunch fodra hästarna nu sen måste jag tvätta lite, hoppa in i duschen sen sticka till Ask..
Dom sökte visst hjälp till kulturhuset, var bara jobb vid behov (dom ringer om det ska vara ngt sammanträde lr liknande, så får man göra iordning, städa lite osv.), inte så kul + att det väl inte blir så mycket men är ju ngt iaf! Något att börja med..
Ska gå till Rimi, Rema och Coop och lämna mitt CV och ev åker jag till Klöfta med, får se..
Ska hjälpa Hege med Costa ikväll med, mocka och fixa mat åt henne..

På onsdag ska jag följa med Linda och Ole när dom ska röntga Luddes ben, Mira ska även följa med me Lindar för att röntga hans framknä.. 

Usch, vill inte bli förkyld igen :(.. Är inte särskillt snuvig men har riktigt ont i halsen :(.. Är ju inte länge sen jag var förkyld, blev ju sjuk så fort jag kommit hit i stort sett så det måste vara ungefär 1 månad sedan :(..
Aja, bara att hoppas på att det går över snart!

Ha de fint..

-Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jo de e bra.. trötter bara.. får hoppas du klarar dig undan förkylning bara... Om du vill ha ett Youtube klipp så går man in på youtube och letar upp klippet.. till höger sen finns det två länkar.. en URL och en Embed, det är den du ska kopiera, om du vill ha ngn annan färg lr så runt så trycker man på rutan bakom bara.. och koperar sen den länken..

Sen går du in på nytt inlägg, trycker på knappen HTML i menyn brevid bilden du infogar bilder.. Sen klistarar du i länken där och uppdaterar den och sen ska det vara klart.. Hoppas du förstår min förklaring.. hehe.. Kraamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback