Nu!

Hörs inte ikväll utan nu istället :P..
Ikväll blir de film hos Linda och Ole :).. Mys! Skönt o inte behöva sitta ensam här hemma..
Nu ska jag snart ut o mocka och sen ta in hästarna :).. Sen åker jag till Linda så fort jag är klar..

Har blivit en massa missförstånd så boken "Så länge vi båda andas" släpptes alldeles för tidigt i vissa butiker, så nu har dom valt att släppa den i alla butiker för att det ska bli lika för alla.. Den skulle igentligen inte släppts förrens den 12:e..
Så boken finns nu alltså ute i butik!!! :D Längtar tills jag kan börja läsa den! :P

 
Synd att inte den andra borttagna scenen som finns på twilightsweden.se också finns på youtube :P..

Hörs.. ha de bra!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback