Onsdag

Jävla tumme!! :(
Tänkte igår kväll att jag skulle vara duktig och gå o lägga mig tidigt, då det blev sent kvällen innan eftersom jag inte kunde slita mig från boken :P.. Iaf så gick jag och la mig vid ca halv tio, men bara det att då hade jag så jäkla ont i tummen (när jag skulle rida Lucky på eftermiddagen så slog jag i tummen när jag skulle hoppa upp så nageln vek sig på mitten och det började blöda, gjorde ont som fan!) så jag låg vaken till ca halv två på natten och kunde inte sova pga av att det värkte och bultade i hela tummen :(.. Var uppe och tog ett par värktabletter så då lyckades jag somna ett par gånger men sov typ bara i 10 min varje gång :(.. Aja, nu är det iaf bättre men gör ont som fan så fort jag går emot ngt med tummen..

Nej nu ska jag gå ut till stallet och släppa ut hästarna.. Blir en lång dag idag, jobb på Coop 15-22..

Underbart väder idag med!! :D Lite kallt men solen skiner och det är helt underbart!
Så tyckte den här låten kunde passa bra!! Längtar sååå tills i sommar!! :D





-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback