Örongodis

Fick förut reda på att jag ska jobba imorgon också, ska jobba mellan 15-22.. Bra men endå lite segt, hade ju räknat med att jag skulle vara ledig imorgon, aja.. Jobb är ju alltid bra :)..

Beställde lite kläder från HM förut :D.. Blir ju tyvärr inte tid för så mycket shopping här men kände att jag behöver förnya min vårgarderob lite :).. Hoppas en del av kläderna hinner komma tills jag åker hem :).. Iaf över valborg, men då borde dom ha kommit iaf..

Hege och jag har bestämt att vi snart ska gå på bio me ;P, hon hade sett att det kommer en ny "Fast and furious"- film, så den bara måste vi ju se! ;P Biltokiga som vi båda är :P.. hehe.. Kul att äntligen ha hittat en tjej me samma intresse som mig! ;D

Ohh, älskar hans röst! Att dom sen har bra låtar gör ju inte saken sämre ;P..



-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback