Söndag

 



Idag blev det två videos :P.. Blev ju ingen igår..
Tycker Coldplays video är såå skön haha :P..

Vad hände annars igår då.. Jorunn morgonfodrade sen släppte jag ut hästarna, Jorunn tyckte jag kunde släppa ut dom lite senare så kunde jag få lite mer sovmorgon så det gjorde jag :).. Jorunn hjälpte även till att släppa ut sen hjälptes vi åt att mocka.. När jag mockat och gjort klart i stallet duschade jag och sen stack jag till Linda :).. Vi tog hennes bil och åkte till Strömmen för att fixa ett kontant kort åt mig, och så käkade vi även lunch :)..
Så nu har jag ett norskt nr, använd gärna det så blir det inte så dyrt för mig!! ;)
Mitt nya nummer är: +4747716425 :)..

När vi sedan kom hem åkte vi till stallet vid fyra ungefär, Linda mockade och så jag fixade lite allt möjligt.. Sen åkte vi hem till Linda igen, fixade inbakad pizza och sen blev de film :).. Vi hjälptes sedan åt att kvällsfodra..

Idag morgonfodrade Jorunn sen släppte jag ut.. orkade inte mocka på morgonen så gör det sen när jag går ut och lunch fodrar.. Sen i em ska Linda och jag rida ut, sen ev. sola :)..

Får se om jag uppdaterar ngt mer ikväll..

-Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, Gustav Bramfalk vetu;) Nej precis;P Okej vad bra!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback