Söndag

Jaha, då sitter man här med en kopp varm choklad då :).. Mumma!
Tänkte jag skulle surfa runt lite på internet men datorn är dum som vanligt så typ ingenting fungerar så får väl bli att sätta på en film en stund då :(.. Snart sängdags så hinner inte se en hel film men jag är iaf för pigg för o gå o lägga mig nu :(..

Skulle lagt upp en musik video med men alla jag ville lägga upp var inaktierade så de blev det inget med :(..
Har varit en lugn dag annars, tittat på tre filmer :P.. "Trigger" (en norsk film), "Eragon" och "Valiant" :).. Har även longerat Cassini och Lucky, båda två var duktiga! Framför allt Cassini som annars brukar rätt så galen var idag förvånansvärt lugn :)..

Nej nu blir det som sagt film en stund :)..




-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback