Tillägnat Svante! ;)


ETT STORT GRATTIS TILL SVANTE!!! :D Är ju tyävrr inte hos er och kan gratulera så du får en tårta o en flaska rött av mig här så får vi ta det på riktigt i sommar istället ;D..




Åhh, vad jag vill vara i Göteborg just nu :(... Mamma, pappa o syrran är där hos familjen Ljungqvist, firar Svante som fyller 50 imorgon..

Blir förövrigt en lugn dag idag, ledig ifrån stallet och håller på o bli förkyld igen så kommer ta de mest lugnt.. ska bara ut o motionera Lucky sen..

-Frida

Kommentarer
Postat av: Svante

Hej Frida! TACK. vad glad jag blev. Tråkigt du inte var med, men jag ser fram emot en flaska vin till sommaren....

Kram från Svante (ännu 49, men imorgon ett halvsekel)

2009-03-01 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback