Tisdag

Har tagit mig en lugn dag idag, ledig från Coop och kände att jag var ganska trött och sliten av allt jobb så har tagit det lugnt idag..
Var uppe imorse och fodrade och släppte ut hästarna, sen gick jag in igen och har sen suttit vid datorn och tv:n.. Tittat färdigt på "Band of brothers", den är såå bra/fin den serien..
Var ute och lunchfodrade vid tolv och sen har jag själv också käkat lunch.. Blev  Champinion soppa idag *mumma* :)..
Nu ska jag ut och mocka och sedan rida Lucky och longera cassini :)..

Läste ut sista boken i Twilight serien igår kväll! ("Så länge vi båda andas") Den var såå bra! :D Tror nog att jag tycker att den sista boken var bäst :D.. Så nu är det bara att vänta och längta tills "New Moon" kommer ut på bio :D...

Blir två videos idag, den första är en trailer från "Band of brothers".. Den andra lägger jag in för att jag tycker soundtracket är såå fint!




Nej nu ska jag ut till stallet, fick precis sms av Linda så hon kommer strax tror jag..

Hörs!

-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback