Torsdag

 

En låt som passar väldigt bra just nu! *Älskar Lasse* Han får mig alltid på bra humör, hur nere jag än är så lyckas han alltid få upp mig en bit över noll! ;)

Har precis käkat lite yogurt, ska väl sätta på en film lr nåt nu..


Jag dras sakta ner mot jorden :S, efter en period uppe bland molnen..
Vill inte, vill inte sluta flyga, vill inte ner på jorden igen..
Rädd för att jag ska gå tillbaka till det gamla då, dom djupa dalarna och dom mörka hålen..
Måste kämpa för att lyckas ta mig tillbaka upp bland molnen igen... Kommer bli tufft men måste klara det, hur ska det annars sluta?!
Tur att jag har Linda och Ole som tar mig upp mot molnen, upp en bit över noll.


Jag får nog ta o sluta läsa bloggar (med vissa undantag, typ min kära systers)... Alla bara handlar om jobb, pengar och kärlek.. Allt jag inte har nu! :( Jag är ledsen mina vänner men får nog tyvärr sluta läsa era bloggar, orkar inte med det längre..

Usch det blev inget roligt inlägg, bäst jag slutar.. Var ska det annars sluta?!

-Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK! för att du fortsätter att läsa min blogg för jag behöver en läsare;P haha

Postat av: Moster Mona

Men stumpan!!! Klart att du måste hålla dej över molnen.... du ska se att bara du får något mera att göra så kommer de att kännas bättre....Kram kram

2009-03-06 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback