Vill ha sommar!

Sitter och lyssnar på låten om och om igen, diggar den grymt! :) och Hör och Häpna, jag diggar en schlager låt!! Nu e den ju inte svensk då :).. utan norsk, tror att det är norges bidrag till eurovision song contest.. tycker den är såå härlig iaf! :D



Blev en långtur me Linda o Torden i skogen, Charlotte och Berta följde även med :).. Lucky var riktigt taggad, sparka bakut, bockad, galloperade på stället och höll på :P, så det var kul! Underbart väder med så det var sååå härligt! Var ute och red i ca 2½ timme :)..
När vi kom tillbaka tog vi in hästarna och fixade i stallet.. sen åkte Linda hem och jag gick inte till Jorunn och Karoline o käkade kinamat :)..
Sen tog jag bilen och hämtade upp Linda så åkte vi och sola.. Såå skönt! :)
Nu blir det väl att surfa lite, kanske sätta på en film en stund.. Har kvällsfodringen, så vid tio ska jag ut till stallet igen sen blir det sängen..


Ha de fint! :)


-Frida


Kommentarer
Postat av: Ribecca

jo jag har förstått det :)

har blivit lite intresserad av böckerna när jag har hört av många att dom är bra. jag har inte ens sett filmen än, tänkte försöka läsa boken först.

är det bra med dig? :)

Postat av: Anna

Gu vad jag diggar den där killen, och så söt han var;P

2009-03-16 @ 18:15:48
URL: http://annasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback