Årets kväll?

Hemma i Sverige då :).. Härligt!! Inte för att jag inte trivs i Norge men det är rätt skönt att komma hem också ;P..
Tog iaf bilen hem i torsdags förmiddag, åkte vid ca tio och var hemma vid ca halv fyra :).
Blev då att prata lite med familjen och fika lite sen duscha och fixa iordning sig inför kvällen :D.. Blev först förfest här hemma hos oss med grabbarna och Bella :D.. Vi tog sedan cyklarna ner till Rimforsa till bussen som gick till Örs! :D
Kvällen blev grym som fan, träffa massor kul folk! Synd bara att tiden går så jäkla fort, känns som man bara är där i typ 1 timme :(.. Men men..
Igår blev det iaf en lugn dag :).. Slappade, bytte däck och tvättade bilen :).. På kvällen blev det god mat och tv me mor o far..
Idag har jag hittils inte gjort någonting :).. Ska senare i em åka och hälsa på Malin och hennes lilla bebis :D.. Sen blir det ev fika hos mormor och morfar :)..

Nu ska jag käka lite lunch :).. Får se om det blir några fler uppdateringar innan jag sticker tillbaka till Norge imorgon..


Den här låten/versionen är sååå grym! :D Måste vara en av dom bästa som någonsin gjorts :)..



-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback