Hot!


Dåligt me uppdateringarna här!
Finns inte så mycket att skriva om, jobbar ju mest :P..
Men måste ju iaf nämna helgen ;P.. Jobbade fredag kväll och lördag 11-20, då blev det direkt att åka hem och duscha sen åka till Hege (med hennes vän Hege och Julianne) och så hämtade vi även upp Christine och Geir på vägen så blev det kort MEN intensiv förfest hos Hege :).. Efter det kom vi till kvällens höjdpunkt, Cowboy fest på puben :D hehe..
Mycket lyckad kväll, dock en aning för lite mat för mig innan och för mycket dricka under kvällen vilket resulterade i en kraftig bakfylla på söndagen :S.. DESSUTOM skulle jag ju upp o fodra hästarna klockan sju på morgonen vilket kanske också gjorde sitt på baksmällan :P.. För vissa slutade dock kvällen inte så bra :(, stackars Christine som gjorde illa sitt knä :(..
Måndag- tisdag har jag jobbat på Coop, ledig idag och imorgon :).. 
Ikväll har vi haft grillkväll här i stallet, kjempe koseligt! ;D 

Måste bara säga att Ed Westwick är så HOT HOT HOT! ;D




-Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååå han är så jävla heeeeeeet!!!!

Postat av: Anna

Tack så mkt, tyckte värkligen om dem jag med;) Hehe kanske det, någon gång måste jag ju prova på lite nytt och den dagen blev i lördags;P hehe

2009-05-15 @ 20:43:47
URL: http://annasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback