Onsdag

Haft en bra dag! :) Började som vanligt med att fodra hästar sen släppa ut dom :).. Har ju nu fyllt på med lite fler hästar, så från att förut ha varit 11 hästar som stod på stall så är det nu 16 hästar istället.. Julianne kom ju hem med fyra stycken i torsdags och så har det även kommit en till ny..
Iaf, efter att sen ha mockat åt Lucky, Juliannes 5 st (Cassini inräknat där) så åkte Julianne och jag till Klöfta en sväng, Julianne skulle boka tid för synkontroll och så kollade hon vad hon skulle ha för bågar :).. När vi kom hem så fodrade jag lunch till hästarna, sen mockade jag åt Nico och Elvira.. Efter det red vi ut på Libban och Gabbe, länge sen jag red på Libban så det var kul :), var väl senast innan Julianne köpte honom då han stod i skåne...
Efter det har jag sen gett vatten till alla hästarna ut sen käkat middag och nu sitter jag vid datorn och tv:n och har det lugnt och skönt för en gångs skull ;P.. Skönt! :)
Nu blir det snart sängen.. Skulle lagt in en video men datorn ville inte så får bli imorgon istället..
Morgon fodra hästarna imorgon sen jobb på Coop 8-16.. Hörs!


-Frida

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker det verkar som du har ett väldigt bra jobb i norge, att jag inte tänkte på att jobba på gård när jag bodde där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback