Fredag

Jaha då var det fredag då! Ännu en vecka har snart gått! Förhoppningvis ska jag kunna åka tillbaka till norge snart, känner att det har blivit ganska stor skillnad på foten den sista tiden men än är den inte riktigt bra :(.. Men snart så hoppas jag! :)

Blev lite ändrade planer igen för dagen.. Skulle ju åkt in så jag hann o handla det jag skulle innan jag skulle träffa moster vid tre på stan men nu ville syster följa med in till stan så jag ska hämta henne i Kisa sen åka till stan.. Men hon slutar inte förrens vid tio över två så vi kommer väl inte vara inne i stan förrens vid tre ungefär så då måste jag gå o köpa tightsen och sen gå till systemet för sen måste vi åka ut till mantorp vid ca halv fyra- kvart i fyra.. Så det blir nog lite stressigt där men men hoppas att jag även ska hinna träffa moster en sväng..

Ikväll blir det nog en lugn kväll me familjen med Idol o god mat skulle jag tro.. :)

Peppar som fan inför imorgon nu!! :D

Precis käkat och gjort mig klar till tonerna av Alexander Rybak på Spotify :D..
Här kommer två låtar jag tycker är rätt mysiga faktiskt! Sen är ju naturligtvis Fairytale bra me men den har väl alla hört :P..













-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback