Grey´s

Syster kom precis hem o hade kört omkull på moppen :(, höll på o köra på ett vildsvin så hon fick tvärbromsa.. Innan dess, när pappa kom in o skulle äta kvällsmat så kom han bara in o hämta bössan :P.. Då var det en massa vildsvin precis utanför trädgården som pappa skulle skrämma bort! Dock så gick jag ut innan pappa så då stack dom.. Men bara en liten bit så pappa kunde smyga sig på dom o sen skjuta ett skrämsel skott så då stack dom :P..

Tog bilen bort till Fullmestad efter lunchen och skulle upp i skogen o titta där dom har börjar avverka idag, men när jag kom dit så var det förarbyte så jag fick aldrig se när dom körde ngt.. Iaf så gick jag tillbaka samma väg som jag gick dit, hade tänkt jag skulle gå en runda men skördaren stog precis där jag skulle gå så jag gick tillbaka istället :).. Gick sen en runda på vägen istället.. Skulle ju testa min fot o se hur mycket den klarar av nu, fick dock riktigt ont när jag gick så det var inte så kul :(.. Men skulle tro att det nog funkar bättre om jag bara går på vägen där det är platt, i skogen är det ju så ojämnt och jag har så dålig balans i foten och inga muskler vilket gör att det blir väldigt jobbigt..

Resten av eftermiddagen har det varit lugnt, suttit vid datorn.. Tittat på lägenheter i Oslo/norr om Oslo, hittat ett par rätt fina men synd att det ska vara så himla dyrt :(.. Önskar jag kunde få ett heltids jobb så jag visste att jag hade råd.. Jag är inte ute efter att tjäna en massa pengar, vill bara få in en normal vardag, tjäna så pass mycket pengar att jag kan hyra en normal lägenhet och ändå kunna leva hyffsat normalt me..
Som de känns nu så har jag nog bestämt mig för att det får bli Norge, måste bara hitta jobb(?) o boende.. Har ju mitt jobb på Coop men känns som att det är lättast att hitta boende närmare runt Oslo och då är det så osmidigt att jobba på Ask.. men men, vi får se hur det slutar!


Ser fram emot lördagen riktigt mycket!! :D Ska bli riktigt kul!! :D













-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback