Helg

Varit en relativt händelserik helg faktiskt! :)
Tog ju bort gipset i torsdags vilket var grymt skönt! :D På fredagen gick jag ut för att se om jag kunde köra min bil och det kunde jag! :D Så på kvällen åkte jag till moster o titta på Idol och sen film :).. Myys!
Igår gjorde jag inte mycket på dagen.. På eftermiddagen, rättare sagt strax efter fyra, blev det att bege sig till Josse som nu flyttat till Björsäter på inflyttnings-/tjej fest :).. Blev en mycket trevlig kväll med väldigt god mat! :D Hade sen sagt att jag kanske skulle komma förbi hos Mona o Brian som hade kräftskiva, så på vägen hem svängde jag förbi hos dom en sväng men blev inte så länge då klockan var rätt mycket..
Skulle ju sedan upp rätt tidigt idag för att åka till Bodaborg i Sävsjö med Mamma, syrran, brorsan och en massa andra medlemmar i JUF :).. Haft en himla rolig dag! Kunde ju dock inte göra alla banor pga min fot men kul var det iaf! :D

När jag tog av gipset i torsdags var det mest bara skönt men nu när jag har ansträngt foten en del så har det blivit rätt ont :(.. Foten är ju dessutom grymt stel i fotleden! Eller är väl igentligen mest hälsenan som är stel, den är typ stum, men leden är rätt stel den me! Och tjock som en fotboll, ändå har jag stödstrumpa på för att hålla ned svullnaden men det svullnar massor iaf :(.. Men men, det ska väl bli bättre nån gång hoppas jag!!
Jag kan ju iaf köra min bil nu så nu kan jag åka när jag vill! Kunde ju köra pappas bil några dagar innan jag tagit av gipset men eftersom han var i skogen o jobba en del så hade jag ju ingen bil då.. Men nu kan jag ut o köra igen! :D

Nej nu blir de sängen! Ha de fint o God natt! :)
Saknar mina underbara vänner i Norge! <3

Wanna hold you, feel you, love you..
Whant you to hold me, feel me, love me..






-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback