Köpa eller inte?



Funderar på ett par liknande.. Har en svart lång oversize tröja jag tänkte ha på lördag men har bara ett par vanliga svarta tights till det o de blir så tråkigt så då tänkte jag ev piffa till de me ett par sådana här :P.. Men frågan är, passar jag i det?? :S Hittade ett par på Gina som satt rätt bra..

Need your help! ;D Vad tycker ni, köpa eller inte?? :)

Imorgon blir det lugnt, ensam hemma..

På fredag blir de Ikano igen, vet inte om de blir så mycket shopping men ska iaf till systemet o handla lite dricka tills på lördag :)..
Sen hämta brorsan o Simon på jobbet igen :)..






-Frida

Kommentarer
Postat av: Amanda

Köpa helt klart! blir som sagt lite roligare än men vanliga...=) ha en bra helg !

2009-10-23 @ 09:25:19
Postat av: Linda E

Jag har liknande fast med dragkjedjor från zara, älskar dom. Hur snygga som helst till over-size stickad tröja med stort halsband och uggs eller kavaj och högklackat! Helt klart ett av mina bästa köp! :) ta gärna ett kik på in blogg:) Ha det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback