Lkpg

Fixat me bilen idag :), tvättat den och städat, dammsugat och tvättat inuti :).. MEN, självklart så skulle det ju fan börja regna nu ikväll! :@ Hatar´t! Men men, insidan är ju fortfarande ren iaf :P..

Imorgon blir Linköping me syster, lite shopping, hämta ut biobiljetter och så ska jag till frisören och klippa mig och färga håret! :D Åh, älskar att gå till frissan, inte o klippa mig men o färga! :D Göra ngt nytt! :)
Sen blir de ett besök på make up store självklart! :D Love it!

På lördag blir de bio (Flickan som lekte me elden), käka sen förmodligen utgång me Elin, Emma, Brorsan, Joel o Pelle :).. Jävligt nice! Grymt länge sen jag var ute, blir väl dock ingen dans för mig men kul att gå ut iaf! :)

Nej nu blir de nog snart sängen, blivit många sena kvällar för min del nu! Bäst o vila upp sig lite inför lördag kvällen :P..


Titt! Så ren o fin pärlan blev! :)




-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback