Lyckad

Blev en riktigt lyckad em/kväll på stan igår :).. Hämtade först syyran i Kisa vid kvart i två så åkte vi in till stan sen.. var inne i stan vid ca tre, då blev de först lite shopping.. Köpte ett par långa tröjor att ha till tights, trosor, ett halsband och smink (en hightech lighter, glitter eyeliner och en mörk skugga, en lite hårdare skugg pensel) :).. Lyckat! Syster köpte ett par riktigt snygga tröjor! :)
Sen blev de iaf frissan vid fyra och var klar där vid ca halv sju-kvart i sju då gick vi o hämta biobiljetterna tills ikväll :).. Blev grymt nöjd me håret! :) Mörkbrunt, lite åt det violetta hållet med ett par typ kopparfärgade partier i :).. Riktigt nice! Love them (HairCrew)! Har aldrig gått därifrån missnöjd! :)

Nu ska jag nog strax gå o duscha, så hinner jag platta håret tills kvällen! :) Och göra det ordentligt me så de inte lockar sig igen :P..
Sen blir de först bio ikväll (Flickan som lekte me elden), sen tänkte vi käka någonstans, blir väl typ hakepi eller kebabbaren skulle jag tro :P, klockan blir typ elva då.. Efter de blir de utgång! :D
Verkligen gryymt länge sen jag var ute i linköping, kommer inte ihåg om jag var ute i januari nån gång annars har jag nog inte varit ute sen förra året :S..
Lite bekymrad hur jag ska göra dock, tror inte jag orkar gå från bilen ner till Ågatan men samtidigt är det ju såå trist o gå med kryckorna! :( Aja, jag blir nog så illa tvungen o ta dom! Får väl be om o få ställa in dom i garderoben när vi hänger in jackorna :P..

Nej nu blir de som sagt en dusch tror jag! :) Se om man skulle kunna få till en bra sminkning me! :P







-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback