Måndag

Jaha, imorse blev det att köra Fredrik o Simon till Mantorp då.. Vi skulle åka kvart i sex hade vi bestämt.. Jag hade satt alarmet på halv sex, men sen på morgonen så kom brorsan o väkte mig o fråga om jag skulle ha frukost, jag sa att det skulle jag inte och frågade vad klockan var.. Han sa då att klockan var fem över halv sex så jag tyckte det var konstigt att mitt alarm inte ringt så jag steg upp o kollade då stod det på telefonen att klockan bara var fem över halv fem :P.. Men jag tänkte de kanske är jag som ställt fel så jag kollade min klocka men den visade samma sak, så då frågade jag Fredrik om han verkligen hade rätt tid.. Han började att säga ja men ändrade sig i meningen o kom på att han ju hade alarmet på jobb telefonen och den hade han inte ställt om så det var han som hade fel! :P Klockan var alltså bara 04.35 :P.. Så jag gick o la mig igen medans Fredrik åt frukost o satt vid facebook i en timme :P..
Sen åkte vi iaf o hämta Simon vid kvart i sex :P..

När jag kom hem sedan vid ca 08.30 åt jag lite frukost sen satte jag mig vid datorn en liten stund.. Efter att pappa varit inne o fikat vid tio så följde jag med honom till Fullmestad för att hjälpa honom med att ta ned staket där dom ska avverka snart.. Så vi höll på med det hela förmiddagen, på vägen hem körde sedan pappa ned mig till Rimforsa så jag kunde hämta hem min bil från verkstan..
Det var som tur var inget stort fel på växellådan, var lite nervös där ett tag att jag skulle behöva byta :S.. Men som tur var så var det bara lederna som kärvat ihop lite så dom behövde i stort sett bara smörja dom! :) Sköönt!

På lördag blir det Björksund! :D Kuul! :) Utklädd lr inte?? Lutar åt att jag nog inte klär ut mig :S..









-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback