My life?

Wish i was living another life! :(


Tankarna snurrar så i mitt huvud så jag håller på o förlora vettet! :S
Vad ska jag göra med mitt liv?! Jag har ingen aning :S
Det enda jag vet är vad mina intressen är men är det ngt som är värt att satsa på? :( Kan man jobba med det under en längre tid..
Hästar, mode, smink med mera tycker jag är såå kul! Mitt klädintresse känns det som att jag liksom aldrig riktigt har kunna leva ut, finns så mycket fina kläder men jag kan aldrig ha dom :(.. Jag är alltid för tjock för alla kläder! Därför har jag mer kunnat leva ut mina andra mode intressen inom skor, väskor och smink.. Har ju aldrig spenderat så jätte mycket på det då jag aldrig haft råd men intresset har funnits där..
Hästarna är ju ngt som alltid funnits i mitt liv och som tagit mycket pengar och tid! Men vad har jag fått för det? :S Har aldrig gått särskillt bra för mig, okunskap?? Är jag en för dålig ryttare helt enkelt?? :(
Hur många motgångar klarar man innan man kollapsar??
Jag kan faktiskt inte komma på någonting som faktiskt gått bra i mitt liv, jag har igentligen ingenting att leva för! :S Förutom mina vänner då, men
orkar man att leva bara för sina vänner??

Kommer jag någonsin kunna leva ut mina drömmar??? :(

Visst, jag har haft att göra sedan vid slutade gymnasiet men allt känns så tillfälligt.. Är allt bara en flykt?? En längtan efter ngt annat, bättre?? Kommer jag någonsin hitta det jag vill göra eller
kommer hela mitt liv bli en flykt?


Ska denna kväll sluta som så många andra kvällar med tårar efter att jag funderat och funderat men ändå bara blivit mer och mer förvirrad över mitt liv?

Ensam med all denna ångest är otroligt jobbigt att vara!! :´(
Känns som alla frågetecken bara samlas på hög! :(

 







-Frida


Kommentarer
Postat av: Moster Mona

Men usch Frida..:( inte visste jag att du var så ledsen och kände så inför ditt liv..jag tror i alla falla att du inte behöver oroa dig för ditt liv, klart att du kommer att få ordning på de. När man inte är äldre än vad du är så kan man inte veta vad man vill med sitt liv. Och de är klart att du ska åka iväg, passa på nu när du inte har något som håller dig kvar här. Typ åk till Aussieland eller staterna, har ju förstått att du har möjligheter att åka med folk till båda ställena, så de är bara att nappa på något av förslagen....



Puss och kram från en orolig Moster....;)



Hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig, jag gör mitt bästa i att stötta dig...

2009-10-06 @ 23:16:01
Postat av: Malin

Känns lite som de som de som birgitta alltid sa I skolan. eller jag tänker på de när jag läser. För I hela vårat liv har vi alltid fått träna inför de som skall komma. Vi gick I lekis och tränade inför skolan. Osv. Du minns säkert de där. Ingen lever I nuet utan de ska alltid handla om vad kommer sen. Och jag tror de är därför många inte klarar av att leva I nuet då man är osäker och inte vet vad man faktiskt vill göra sen, för alla är de inte en självklarhet. Hoppas du förståd, och hoppas de blir bättre..

Postat av: Sandra

Det där lät inte alls roligt. Men jag förstår hur du tänker jag har tänkt sådär också men så har jag kommit på att det finns alltid något att leva för! lev i nuet och allt kommer att bli bra! Vem vet när drömjobbet eller drömkillen dyker upp i livet?

2009-10-07 @ 20:21:17
URL: http://www.nogg.se/saandrraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback