Oboy

Sitter här me en kopp Oboy o lyssnar på musik, mumma! :) Just nu spelas fakiskt Magnus Uggla för ovanlighetens skull :P..

Tänk att känslor/humöret kan skifta så snabbt! Ena stunden har jag stora drömmar om karriär, resa osv sen kan det bara gå några minuter så tar istället känslorna av uppgivenheten och hopplöshet över.. Ena stunden kan jag tycka att det är skönt att vara ensam, inte vara "bunden" till någon annan person, kunna göra vad jag vill när jag vill osv. men sen tar dom andra känslorna över, känslor av enorm ensamhet, saknad av närhet och kärlek, känslan av längtan att ha någon som alltid finns där och som tycker om mig för den jag är..

Önskar jag kunde hitta vad jag vill göra så jag bara kan satsa på det stenhårt och bara köra på!!


Nu blir det sängen, ska skjutsa Fredrik o Simon till Mantorp och deras packning till lägenheten imorgon bitti så det blir att gå upp klockan 05.30.. Kul, Not! :P



 




"I just love that man!"






-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback