Smått o gott

Åkte till stan vid lunchtiden idag, blev Ikano idag :).. Skönt att gå där me tanke på min fot, är inte så långt mellan butikerna.. Dessutom skulle jag lämna in min telefon där..
Blev ju då naturligtvis lite shopping av lite smått o gott :).. Köpte ett par skor, rouge, läppstift, örhängen, en mössa m.m :).. Lite sånt smått o gott som jag behövde :).. Åkte sen till systemet o köpte öl åt Simon sen tillbaka till Ikano  o käka lunch :)..
Sen ut till Mantorp o hämta Fredrik o Simon :)..

Nu ska jag hjälpa kära mor me kvällsmaten :).. Blir varm smörgårdstårta, Mmmm älskar´t! :D
Sen får jag se om jag ev åker ner till moster Mona en sväng :).. Ska hämta Fredrik o Simon i stan sen inatt..
Hörs imorgon!





-Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback