Söndag

Blev en lyckad kväll igår, himla kul att träffa nästan alla kompisar från gamla klassen! :D Utgången blev väl sådär, kom inte in på Sliver så vi gick till Platens istället men där sög musiken så vi var inte där länge.. Stod istället utanför o prata me folk :) Träffa Danne, Robin o Packe från gamla klassen, grymt kul då de va riktigt länge sen jag såg dom! :) Stod där ute en stund sen fick vi skjuts hem av Sandra, tack! :) Sov hos Malin o Raoul :), så jag åkte direkt därifrån till Mantorp där brorsan skulle kolla på lägenheten idag :)..
Den var jätte fin så imorgon flyttar dom in :)..

Imorgon ska jag skjutsa brorsan o Simon till jobbet först sen lämna av deras saker i lägenheten, sen tillbaka till dom o lämna nyckeln :).. Sen blir det nog lugnt resten av dagen skulle jag tro..











-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback