Söndag



I fredags var jag fyllechauffis, hämta först syrran hos Louise (dock bara chaufför åt henne, inte fylle chauffis ;P) vid klockan tolv.. Sen hann jag lagom komma hem o sätta mig vid datorn så ringde brorsan, då ville han o Simon hem från stan så då var de bara o sätta sig i bilen igen o bege sig mot stan :).. Skulle igentligen hämtat dom vid tre men dom hade visst inte så roligt så dom ville hem tidigare (Inte mig emot!;)).. Så vi var hemma från stan vid ca kl halv tre-tre tror jag :)..
Så igår sov jag väl hyffsat länge sen gjorde jag inte så mycke förrens det var dags att börja fixa iordning sig inför kvällen :).. Gjorde mig iordning sen stack jag till stan vid ca halv sju :)..
Satt sen hos Malin o prata o lyssna på musik till klockan kvart över tio ungefär då vi kom på att vi skulle åka in till stan för att käka lite innan vi skulle gå ut :).. Så vi åkte in till stan o käka på Burgerking sen gick vi till Harrys :)..
Mycket trevlig kväll! :D Kul o träffa Malin, blir ju tyvärr inte så ofta :(.. Tråkigt var att jag var nykter då jag skulle ta bilen hem, är ju inte så kul när den ena dricker o den andra är nykter.. Men men, nästa gång ska jag inte va nykter iaf :).. Iaf så åkte vi hem när det stängde, Amanda skulle ev åkt med mig hem men hon sov kvar i stan istället :).. Så jag skjutsade hem Malin sen stack jag hem :), var väl hemma vid strax efter fyra tror jag..
Så på förmiddagen idag väckte mamma mig, då var det dags att åka till Per i Rimforsa o hjälpa honom att ta in några av hans tjurar.. så nu i em har jag inte gjort någonting, suttit vid tv:n me datorn i knät :).. Råkade visst bli en liten tupplur också :P.. Haft riktigt ont i foten idag, men är väl inte så konstigt kanske pga att det blev mycket gående när vi var ute, plus en del dans me :).. Men som jag sa till mamma, ska man ha kul får man lida piin :P..

Så ja, det var min helg det där! Inte gjort så himla mycke!

I veckan vet jag faktiskt inte vad som händer förutom att det blir fest hos Becca på lördag och så har jag tänkt mig att jag ska kolla om Nathalie har tid o träffas någon dag :).. Får se vad som händer annars :).. Någon som har ngt förslag så är ni välkommna att höra av er! ;) Har ni inte mitt nr så finns jag på facebook lr msn :P (
[email protected])..













-Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig inte riktigt som en ny människa än:) Men har bestämt mig för att sluta deppa I varjefall. Visst kommer tårarna när man sitter och in gör nått. Men har bestämt att se de man har som grymt positivt och sluta tänka på de man inte har. De som försvinner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback