Tisdag

Efter lunchen har jag suttit och lyssnat på Kent och spanat runt på olika bloggar, fastnade för en ( http://micromiss.se/ ) som gjorde att jag blev väldigt smink shopping sugen! :P hihi.. Jag älskar ju smink, kan aldrig få för mycket av det!!
Tänkte jag skulle boka en klipptid i stan nån dag, så då får jag väl ta mig en sväng till Make up store :P.. Vill bla. ha en ny glitter eyeliner :)..



Nej nu ska jag nog gå upp o se om det finns ngt att titta på på tv:n :).. Umgås lite me syster som är hemma och är sjuk..
Nej förresten, först ska jag nog gå en liten promenad ute, blir dock ingen lång pga foten :(.. Sen blir det tv:n och datorn där uppe! :)
Blir nog att fixa nytt nagellack då med, det gamla börjar bli så fult! Ska se om jag kanske kan göra en ny header också.. Har ju sagt att jag ska försöka göra en ny åt Becca, så behöver nog träna lite först o se om jag kan få ihop en åt mig.. Skulle så gärna vilja Photoshop, skulle vara såå mycket enklare att fixa en då!



 





-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback