Torsdag

Ibland inser man vilka som är äkta vänner och inte! :S Idag tex... Men som Malin sa, det är väl så det ska vara.. Det är då man inser att det finns ganska få man verkligen kan lita..

Ibland kommer det även vissa ögonblick som får vardagen att ljusna lite för en stund! Idag det också :).. Satt o läste gamla minnen från folk på facebook och blir precis varm i hjärtat! :)




Imorgon blir de lkpg igen.. Först in till stan o shoppa alkohol och tights(?) o träffa moster.. Sen hämta brorsan o Simon (sista dagen troligtvis, då dom förmodligen flyttar till mantorp i helgen).. Hade igentligen planerat att jag skulle käka me moster i stan, hon kommer till stan vid 15 och så räknade jag med att jag skulle hinna de då jag inte skulle hämta dom i mantorp förrens halv fem, men dom skulle visst sluta vid fyra imorgon så då hinner jag nog inte de..

Prövade att gå i klackisar igår och insåg att det fortfarande inte går! :( Faan!




En ung Charlie Sheen- Nice! ;D








-Frida


Kommentarer
Postat av: mlicaarlsson.blogg.se

vad har hänt vännen?

2009-10-22 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback