Torsdag

Åhh, jag är verkligen grym sugen på sol o värme nu!! Skulle sååå gärna vilja åka iväg en veckan lr två..
Blir väl troligtvis nästa år några månader men vill ju åka nuu! :P Långt kvar tills nästa år :P..



Idag har jag varit hos mormor och morfar sen förmiddagen, kom hem vid ca kl 16.. Kom hem, satt vid datorn en stund, hjälpte mamma me tvätten sen ringde syrran o undra om jag kunde hämta henne i Valla så då gjorde jag de.. Sen blev de kvällsmat o sen har jag suttit framför tv:n me datorn i knät :)..

Åh jag har sån ångest över framtiden!
Nu har jag börjat fundera på make up artist/stylist.. Men jag vet inte! Finns de jobb inom den branschen?? :S.. Skulle vara kul att gå det även för skojjs skull även om jag inte skulle jobba som de men kostar ju en del :S.. Älskar ju smink o styla hår osv så skulle vara grymt kul! :)
Men som sagt, jag vet inte! :S


Imorgon blir de iaf Lkpg igen.. Ska lämna in min telefon o kolla på skor, sen hämta Fredrik o Simon på jobbet på väg hem.. Vet ju vad jag skulle vilja ha för kläder på lördag men kan fortfarande tyvärr inte ha klackisar på mig :(.. Fan, jag tycker inte om att gå ut utan klackisar men nu blir jag så illa tvungen :(.. Iaf så tänkte jag att jag skulle hitta några andra fina skor att ha :)..

Lite sugen på ett par sådana här faktiskt (kanske inte till helgen men annars :P), har ju igentligen tänkt köpa dom länge men varit för snål då jag har ett par innan men nu får det nog bli ett par iaf tror jag :)..

Min kära bror flyttar troligtvis hemifrån (delvis) nästa helg :).. Sen han blev av med sitt körkort så har ju Simon börjat jobba hos dom så Fredrik har kunnat åka med honom till jobbet men så blev ju Simon av med sitt körkort så då körde det ju ihop sig lite.. Ingen av dom kan köra till jobbet så då börjades det fundera på hur dom skulle kunna lösa det, pappa föreslog att dom skulle hyra en husvagn o bo i så länge, Fredrik kom på att han kunde fråga Eskil om han kunde hyra hans lägenhet i Johannelund men det visade sig att han höll på o renovera den.. Men då kom Fredrik på att han ju kunde se om det kanske fanns någon annan lägenhet, så han satt på blocket o kolla runt o hitta en möblerad lägenhet i Mantorp, vilket ju är i stort sett är så nära jobbet dom kan komma :).. Så Fredrik ringe o kolla och den fanns kvar så nästa helg flyttar dom förmodligen dit :).. Killen som har lägenheten bor i Norge och ville tydligen ha lägenheten typ ett par helger i månaden men det funkar ju kanon för Fredrik o Simon eftersom dom väl bara räknar me o bo där i veckorna :)..







-Frida



Kommentarer
Postat av: Amanda

ska o fira en kompis som fyllerår, sen ska vi nog till harrys..tycker det e bättre än platå..får se lite vad klockan blir, är ju alltid sånt projekt när manska med bussen hem kl halv två..men hoppas vi syns, kram

Postat av: Amanda

ska o fira en kompis som fyllerår, sen ska vi nog till harrys..tycker det e bättre än platå..får se lite vad klockan blir, är ju alltid sånt projekt när manska med bussen hem kl halv två..men hoppas vi syns, kram

2009-10-16 @ 09:26:52
URL: http://mandalaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback