8 ggr/dag=inget liv!

Min syster talade precis om för mig att om man ska vara en riktigt bra bloggare så ska man uppdatera minst 8 ggr/dag! Hahaha, då vill jag inte vara en bra bloggare för så ofta kommer jag aldrig blogga! ;P
Nog för att jag inte har så mycket o göra om dagarna nu men jag tvivlar på att jag kommer börja blogga så ofta, och skulle så vara fallet så kommer det garanterat inte fortsätta under nån längre tid :P..

Precis tittat på film från MTV Video/Music award, där dom introducerar New Moon trailern :D.. Oh va jag längtar tills filmen kommer!! :D

Vill ha en system kamera!!! Älskar ju o ta kort men tyvärr så blir de inte så ofta :(.. Har igentligen pengar att köpa en men är då rädd att jag inte ska använda den så mycket att det är värt dom pengarna :S.. Vill ju spara pengarna till tatuering/resa också :S... Ångest!



Älskar dom här korten på Robert (Takida)!! :)










-Frida


Kommentarer
Postat av: mlicarlsson

låter nice det :)

japp jag har säsong 1-5.. skulle lätt hinna se alla igen innan säsong 6 kommer ut :P

2009-09-14 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback