Australien

Jaha, denna dag ser ut som alla andra :P..
Ska väl se om jag kan få på mig skorna, ta kryckorna o hoppa en liten sväng här hemma på gården :P.. Blir så långtråkigt o bara sitta inne plus att jag måste röra på mig! :) Nu kan jag ju stödja lite på foten, och även om det gör ont så blir det såå mycket lättare att ta sig fram! :)

Ikväll blir det väl Idol o Kändisdjungeln som vanligt.. Är ju som jag tidigare nämnt inget stort fan av Idol men har ju inte så mycke annat o göra så får bli de iaf :P..

Ju mer jag lyssnar dessto mer tycker jag om dom.. TAKIDA!! <3 (Och då har jag ändå lyssnat och tyckt om dom i ca 4 år :P)


Oj oj, det här kan man verkligen kalla nostalgi, även om just den här låten är ny så är grabbarna nostalgi! ;P Kommer ihåg när man hade hela väggarna tapetserade med planscher av dom! :) Oj oj, vilken tid..






-Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

De e riktigt bra, gillar deras nya låt grymt mkt oxå.. ska bli kul att se de live i dec, trots att de aldrig varit mina stora favvisar =P

Postat av: mlicarlsson

vad hade australien med de & göra? =)

2009-09-16 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback