Allergisk

Jaha, då har man fått reda på att man är allergisk mot björk och damm då :S.. Känns ju sådär måste jag säga, men samtidigt skönt..
Nu behöver jag inte inbilla mig att jag är trött för att jag sovit för lite..
Förstår nu varför jag var såå trött stora delar av våren! :S Aja, inte något o göra nåt åt..

Imorgon blir de fika me Marie på "Bagarboden" :D..

På onsdag ska jag provköra bil :P.. haha, låter som en nybörjare! :P.. Aja, ska iaf se om jag kan köra pappas bil med gipset, pappas är ju automat så jag hoppas verkligen att det ska gå! :) Håller på o bli knäpp av att bara sitta här hemma hela dagarna! Plus att jag hoppas att jag ska kunna köra på lördag kväll! :) Men men, vi får se!

Fick brev från norge (Espen) idag :).. Dels då provsvaren som visade att jag var allergisk, sen fick jag även nya sjukskrivningspapper som jag skulle skriva på.. Så nu är jag sjukskriven hela Oktober ut!
Så är de nån som vill träffas/har fest så är jag hemma hela Oktober så ni vet! ;)

Nej nu blir de sängen! :) God natt allihopa!




-Frida

Kommentarer
Postat av: Mona Stone

Ja Frida, du vet att sista helgen i oktober är de Pub på Björksund och då kommer Håkan Fransson dit och spelar med ett band som spelar Whitesnacke covers....

2009-09-22 @ 07:31:44
Postat av: Frida

Just de ja, då kommer jag! :D

Postat av: Sandra

Tråkigt med allergin=(



Skulle vara kul att ses någon dag!

2009-09-23 @ 23:07:39
URL: http://www.nogg.se/saandrraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback