Fotboll

Jaha, då blev de fotboll i Hägerstad idag då.. säsongavslutning, blev tyvärr förlust med 3-2 vilket inte var särskillt rättvist..

Ikväll blir de tv/film o tacos me större delen av familjen.. Bror är inte hemma..

Åh, jag är så party sugen :(.. Fruktansvärt trött på det här gipset nu..
Vill bara bli frisk nu så jag kan åka tillbaka till Norge, ibland är det bara jobbigt att vara här hemma.. Se hur bra en del har det :(..
Skulle göra nästan vad som helst för att få byta liv med honom :(, han har allt jag skulle vilja ha :(.. Ett bra fast jobb med ett väldigt bra liv utöver det som består av bra vänner som hittar på mycket tillsammans, festar osv..

Vad har jag i mitt liv som är så bra igentligen?? Visst jag har vänner men inte vänner på det sättet jag skulle vilja, lr jo i Norge har jag det! Men då är det annat som inte känns bra istället.. 
Delvis har jag ett bra liv i Norge, så bra vänner som jag har i Norge tror jag aldrig att jag haft förut, men där känner jag istället att jobben inte fungerar så där kanon bra :(.. Jag trivs verkligen kanon bra både i stallet och på Coop så jag vill jobba på båda men jag känner att jag inte riktigt orkar med det, det blir för mycket jobb :(.. Har fungerat ok nu i drygt 6 månader men vet inte hur länge till jag kommer orka? :(..

Faan!! Vet inte vad jag ska göra!? :(


Aja, får väl bara hoppas att mitt liv kommer lösa sig på något sätt :(.. Känns ganska hopplöst just nu men..



Jag är verkligen så grymt sugen på att tatuera mig nu, har ju pengar nu men igentligen skulle jag vilja spara dom till en speciell sak men ändå vill jag såå gärna göra min tattoo! Har flera stycken jag vill göra, dels en liten som jag ritat själv men sen vill jag även göra en stor på överarmen och det har jag inte riktigt bestämt vad det ska vara.. Gillar verkligen den över med döskallen men även den med eldflammor :D..
Den lilla som jag ritat själv är ett litet hjärta med en pil igenom som jag ev kanske tänkte göra på handleden :).. Och kanske mitt födelse nr på andra handleden :)..
Funderar på att göra den på handleden först för den blir ju inte så dyr så kan jag spara pengarna till det jag tänkt och sen göra den stora senare :)..

Vill gärna ha era åsikter!! ;)


Nej nu ska jag väl hasa mig nedfär trappan och hjälpa syster med tacosen, kan ju inte göra så mycket men kan väl iaf sitta på en stol o skära grönsakerna :P..



-Frida

Kommentarer
Postat av: Mona Stone

Ja jag tror i alla fall inte att du behöver oroa dig... även ditt liv kommer att ordna sig ska du se....;=)

2009-09-13 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback