Fredag

Ikväll blir de väl fredags mys me familjen o pizza skulle jag tro :).. Är ju alltid trevligt även om de inte brukar va lika mysigt som när vi var yngre, nu för tiden brukar vissa av oss ha lite svårt att komma överrens om vad vi ska titta på..

Imorgon blir de väl en lugn dag skulle jag tro sen blir de partaj på kvällen!! :D Kan nog bli riktigt kul tror jag! :) Jag o Bella kör, men vännerna är så roliga så man kan ha kul utan att dricka ;P..

På söndag blir de nog bio skulle jag tro :).. "Baksmällan"..



Nej nu ska jag gå ner o se hur de går me pizzan :)..

Ha de fint!







-Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

Nja, dator och dator.. lägger in på usb och sen finns det på tvn =P om du hänger med.. haha Brukar va raoul som är duktig på att hitta de på lite olika sidor =P

Baksmällan är SÅÅ himla kul så de tycker jag du ska sattsa på =) Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback