Lars Winnerbäck <3

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan vara så förfärligt,
det kan va så bra..





Jaha i helgen blev de Norge me mamma då :).. Var tvungen att hämta lite kläder m.m med tanke på att jag ju inte räknat med att vara hemma så länge när jag åkte hem vid min födelsedag så hade jag ju knappt med mig någonting hem :P..
Så på lördagen när vi kom fram åkte vi först till mitt jobb (Coop) och hälsade på där, kul att träffa en del av dom där :).. Sen blev det hem till stallet och träffa Jorunn, Espen och Julianne :).. Kul att se dom igen! Fick även träffa Christine vilket var väldigt kul! :D Hade inte sett henne på evigheter!! På kvällen åkte vi sedan till Hege och åt mat :D.. Super trevligt och gott! :)
Söndag förmiddagen tillbringades genom att mamma hjälpte mig (gjorde det mesta vill säga pga min fot :P) att städa lite i mitt hus, packa kläder och sedan gick vi ut o prata me Julianne, Linda och Ole :).. Strax efter lunch satte vi oss i bilen och åkte hem igen :)..
En mysig tur me mamma! :)

Idag har jag varit hos mormor och morfar, morfar kom o hämta mig på förmiddagen :).. Ätit god mat och äpplepaj! Mums! :)

Nu blir de blåbärspaj o tv sen sängen :).. Blev en grymt onyttig dag kände jag men men de får bli de ibland :P..
Ha de fint iaf!




-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback