Mitt liv



Har drömmar jag så gärna skulle vilja göra men det blir liksom aldrig bra! :(


Tårarna bränner innanför ögonlocken,
önskar att jag bara kunde försvinna!
Allt blir bara fel, dom vägar jag väljer att gå blir aldrig bra!
Kommer jag någonsin hitta ett jobb där jag trivs riktigt bra och känner att jag vill stanna och det fungerar bra med allt omkring jobbet?





Trött på ensamheten,
Önskar det fanns någon som tyckte om mig för den jag är,
någon som ringde och sa god natt,
någon som höll om mig ibland när jag sover,
någon som tröstar mig,
någon som skrattar med mig,
någon som alltid finns där,
någon som VERKLIGEN bryr sig,
någon som aldrig sviker,
någon att få en puss av,
någon som tycker mina "skönhetsfel" är gulliga,
någon som älskar mig,
någon att laga mat åt/med,
någon att göra frukost på sängen till,
någon att gå mysiga promenader med,
någon att hålla hand med,
någon som tycker jag är fin nästan oavsett vilka kläder jag har på mig,
någon som tycker jag är fin utan smink..
Någon som säger "Jag älskar dig!"



Kommer jag någonsin träffa någon sådan??










-Frida





Kommentarer
Postat av: Mona Stone

Men vännen, de är klart att du kommer att träffa någon som du kan dela ditt liv med..... jag förstår att väntan kan kännas lång, men det kommer bättre tider....Love love från moster Mona

2009-09-25 @ 10:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback