Onsdag

Jaha, o idag händer det som vanligt ingenting :P.. Träffade ju Marie o tog en fika igår, super trevligt! Träffas ju tyvärr väldigt sällen efter som hon bor i tyskland så när vi väl träffas kan vi prata i timmar! :P Så de blev en väldigt trevlig fika! :D

Har hittils inte gjort så mycket idag, satt vid datorn på förmiddagen sen blev de lunch, disk och nu datorn igen.. Funderar på att sätta på en film nu då jag börjar tröttna på datorn.. Får se va de blir..

Nu börjar bilderna från Coop Öst:s personalfest komma upp här på facebook, vilket gör att jag inser hur mycket jag hade velat gå på den festen.. Ser ut som dom hade väldigt kul! Men men, så är de när man klantar sig som jag! :(

Mina underbara arbetskamrater! :)




Ska försöka få med mig mamma ut i eftermiddag så jag kan pröva om jag kan köra pappas bil :).. I sådana fall har jag lovat att jag ska köra till Johans, Annas och Lisas fest på lördag, så jag hoppas att det går bra.. Annars vet jag inte hur vi kommer dit! Men de ska väl lösa sig på något sätt hoppas jag!

Imorgon är det 1 vecka kvar tills jag blir av med gipset! :D


Nej nu ska jag se om jag kan ta mig ned till tvättmaskinen så jag kan tvätta lite :).. Måste ju ha lite rena kläder tills på lördag ;D..
Hörs!!




-Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback