Sommaren med Göran

Sitter o tittar på Idol reprisen, finns allt en del som verkligen kan sjunga :D.. Och en del som verkligen INTE kan sjunga.. Myy good!

Idag är det en riktig slapp dag hemma, jag sitter vid syrrans dator o mamma sitter vid sin framför tv:n :P..

Ikväll blir de bio i Rimforsa, "Sommaren med Göran" med moster me familj :).. Inte hört så mycket om den filmen men hoppas väl att den ska vara bra :)..
Mona kommer o hämtar mig halv sex så ska väl käka lite innan de o byta om så me mitt gips så är de väl snart dags o börja byta kläder :P..

På onsdag är det 2 veckor kvar med gips, vilket också betyder att jag får börja stödja på gipset.. Men det har jag ju redan börjat med lite smått men ska bli skönt när jag kan stödja lite mer ordentligt på det så jag kan gå vettigt i trappor.. ute trappor går ganska bra då dom är så pass breda men trappor inomhus är mycket svårare, fixar inte att gå i trappen här inne hos oss så där får jag sitta ner och hasa mig upp och ner..

Åhh, just de! Kändisdjungeln! Ganska skönt program :P.. Rätt snuskigt men ändå lite kul! O jag älskar ju Karl- Petter så jag bara måste titta!! ;P Han är verkligen underbar!









-Frida

Kommentarer
Postat av: mlicarlsson

jaa det kan man lugnt säga :D hur har din varit?:)

2009-09-13 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback