Spotify

Sitter o lyssnar på musik på Spotify nu! Grymt! Tack vare att jag fick det genom Raoul så är det helt gratis och det finns hur mycket musik som helst!! Love it!! :D Tack Raoul!

Shit! Är verkligen grymt shopping sugen, suttit här hemma vid datorn i 1 månad nu vilket gjort att jag blivit såå shopping sugen.. Plus att det är en hel del jag behöver..
Måste bla annat köpa ett par nya jeans (Baggy) då dom klippte sönder ett av mina par när jag bröt foten! :( Plus att det är lite annat smått o gott jag behöver :)..


Gillar verkligen Victorias jeans!

Har dessutom hittat ett par grymt snygga skor på d.n.a!






Har dom här veckor när jag varit hemma suttit och letat och fått inspiration till min sleeve som jag ska göra! :) (inte bestämt när) Ska nog börja med att göra en liten som jag ska ha på handleden (som jag tecknat själv) :)..
Här är tex. några bilder som jag fått mycket inspiration av! :D













-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback