Ulrika Marken

Jaha, då blev de Ulrika marken idag då :).. Något som INTE gjorde att min fot gör mindre ont nu iaf kan jag säga! Orkade inte hoppa på en fot hela tiden så jag använda höger foten ganska mycket, stödde lite grann på den när jag gick (naturligtvis inte mycket då jag inte använt foten överhuvudtaget på drygt 3 veckor), utan bara nuddade marken i stort sett.. Gjorde att det blev lite lättare att gå men resulterade också i att jag fick grymt ont i foten :(..

Imorgon blir de en lugn dag, blir nog mest att ligga framör tv:n o datorn.. ska väl se om jag kan gå ut o prata lite med kattungarna också :)..
På lördag blir de fotboll i Hägerstad sen får vi se vad som händer efter :).. Ska iaf åka med Moster dit och sen träffa Elin där :).. Kul!

Myyy goood, sitter o tittar på Idol nu.. Är ju definitiv inget stort fan av Idol, har typ aldrig sett på uttagningarna förut för jag tycker bara de e mest pinsamt :P.. Men liite kul är de iaf att se, bättre med den här juryn :).. Säger bara Robin Bengtsson! :)


Dodge Viper, där snackar vi bil!! :D




-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback