I got a feeling..


Grym låt!!


Jaha, denna dag ser precis ut som alla andra dagar typ :P.. Vaknar, går upp/frukost, sitter vid datorn/film, lunch, datorn/film, kvällsmat, datorn/tv o sen sova :P..

Imorgon åker mamma och jag till Norge en sväng, åker imorgon förmiddag sen kommer vi hem igen på söndag eftermiddag.. Ska hälsa på vännerna och hämta lite kläder till mig.. Tog ju inte med mig så mycket när jag åkte hem då jag bara räknat med att vara hemma fredag-söndag :P.. Blev ju liite längre än så..

Har nu fått en ljuspunkt i mitt liv! Något att verkligen se fram emot, förhoppningvis iaf.. Hoppas verkligen att det blir av, har drömt om att få göra det i många år så nu hoppas jag verkligen att det ska bli av!! :D Vore verkligen grymt underbart!
 

Längtar verkligen tills jag får stödja på gipset så jag kan hitta på ngt på dagarna, förhoppningvis kan jag då också börja köra pappas bil så jag tar mig någonstans :)..

Nej nu blir de nog en film tror jag..
Ha de fint!


-Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback