Älskar musik! <3



Jaha, ännu en tråkig dag då :P.. Mitt liv består ju nu av Tv, Dator, Äta och sova :S.. Seegt som fan!
Längtar tills jag kan börja köra bil så jag tar mig någonstans!! :)
Precis ätit mat me pappa, blev stekt potatis, ägg och korv :P.. Ska väl dra på en film snart tror jag, får se va de blir för nån.. Kanske "Pride and Prejudice" eller "PS. I Love You" eller kanske "Twilight" :P.. Länge sen jag tittade på alla tre filmerna :P.. Får se va de blir för nån!

Vad det gäller musiken så går jag verkligen igenom olika perioder då jag lyssnar på ganska olika sorters musik..
Just nu har jag en period då jag lyssnar mest på mina absoluta favoriter (spelar också mycket techno, house just nu), som alltid består! Många artister kommer med många bra låtar men också med en o annan dålig låt, mina favoriter har däremot aldrig gjort några dåliga låtar enligt mig! :)
Takida, Lars Winnerbäck och Volbeat! <3 Love them!!


Är verkligen så grymt sugen på Takidas och Lasses konserter i November och December, Men pga mitt jobb i Norge vet jag inte om jag kan få ledig så jag kan gå på dom :'(.. Takidas är ju på gränsen om jag är så pass frisk så jag har kunnat åka tillbaka till Norge då, har jag inte gjort de så kan jag ju gå på dom! :D Lasse är lite osäkrare :S, tack vare att Lasse gör en extra konsert på fredagen så blir det lättare för mig att ta ledig till den konserten.. Men men, ska kolla när jag har stallet så får vi se om det krockar med konserten, gör det inte det så borde jag kunna gå på den! :D






-Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback